till brudgummen...

  
I torsdags fick vi äntligen spikat brudgummens utsyrsel för den stora dagen så nu är vi mer eller mindre färdiga för bröllopet som äger rum om mindre än sex veckor!!! Bara roliga saker kvar som jag dessutom kommer att få hjälp med. Behöver jag säga att det pirrar rejält i magen? ;D


God morgon lördag! Veckorna dom bara rusar iväg och det känns knappt som om man minns vad som hänt senaste tiden?! Ska strax bege mig på en långpromenad/joggingtur med Falcon (har inte bestämt mig vad det blir än) men var bara tvungen att låta min frukost smälta lite först om jag ska orka med lite tempo idag...

Sen bär det iväg in mot stan då jag inte fick uträttat alla mina ärenden som jag tänkt igår efter jobbet då jag hamnade i en butik till stängning för att hitta underkläder som uppfyller alla krav på den stora dagen. Måste dock säga att jag blev riktigt chockad när expiditen plockade fram min kupstorlek som var liiiite större än vad jag trott *skrattar*. Efter mitt besök kan jag bara säga att jag tror alla skulle tjäna och vara i behov av att besöka en riktig underklädesbutik för att få hjälp med rätt storlek och passform för en själv!

Nåja bäst att sätta igång så jag hinner med allt innan det är dags att bänka sig framför Eurovision ikväll! :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0