lediga onsdag...


Blev några avsnitt ur The House of Eliott innan det var dags att stiga upp ur sängen denna onsdag...


Jo ni läste rätt och inte nog med det, jag kommer dessutom vara ledig varje onsdag fram till jul bortsett från nästa vecka då jag åker på tjänsteresa redan på tisdag kväll men kompenserar onsdagen med att jobba hemifrån på tisdagen innan flyget lyfter från Umeå Airport.

Har hunnit med både sovmorgon, morgonmyslångpromenad med F, lite hemmaspa, shopping till jobbet i form av julgran och lite annat smått och gott. Lätt att bli bortskämd men efter jul har jag förhoppningsvis fått min ork tillbaka, efter alla övertidstimmar, så att våren känns som a piece of cake :)


/U


Kommentarer
Postat av: Petra

House of Elliott tycker jag är bra

2011-11-30 @ 19:11:48
URL: http://petraenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0