på nordligare breddgrad...




Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde jag mig denna fredag för att haka på maken till nordligare breddgrader. Det finns inget som går upp emot att bli bortskämd av världens bästa mamma. Har med mig både träningskläder och lite annat smått och gott så kvalitetstid here I come :)

Som vanligt har det varit fullt upp hela veckan men idag fick jag äntligen gjort i stort sett allt som jag skulle så nu blir det avkoppling på hög nivå. Sitter just nu i valet och kvalet om jag ska orka hopp in i den där bastun som jag så läge längtat efter eller om jag faktiskt ska gå och knyta mig. K är och hämtar min mamma från hennes utlandsresa, så just nu huserar jag fritt här ute på vischan :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0