sista natten borta...



Uppföljningar och resor beskriver denna arbetsvecka helt och hållet men nu är resandet inom denna nya verksamhet avklarad för en längre period. Nu väntar det allra sista innan min arbetsgivare kan överlåta förvaltningen av verksamheten till en annan del av myndigheten. Det är verkligen på både gott och ont det sker då mitt jobb de senaste månaderna varit att ta fram den nya verksamheten.

Sista dagen spenderas i Örebro innan jag till slut landar på hemmaplan imorgon kväll. På måndag blir det att traska till arbetsgivaren för några önskemål. Men i helgen ska jag njuta med både ett och två glas vin. Är en riktig gottegris men har den senaste tiden fattat tycke för lite mindre sliskiga saker. Äntligen måste jag väl säga då de senaste veckornas resande inneburit något kilo extra på vågen ;-)

Nog skrivet, nu väntar några timmars sömn här på Clarion Hotel i Örebro och förhoppningsvis en fantastisk frukost. Sov sött blogosfären!


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0