dagar i tallinn...






Både smala och breda kullerstensgator med medeltida anda, kyrkklockor och kyrktorn i var och varannat hörn är väl lite av den bild jag fick av staden...


Tiden bara rusar iväg just nu och jag längtar efter lite ledighet trots att jag senast förra veckan hade långhelg. Helgen har tyvärr bestått av arbete till största del och imorgon väntar några dagar i Örebro. Vet inte om jag kommer lyckas se mig om i staden något då jag bara vill sova, sova och sova, men nu har jag lyckats skrapa ihop hyffsat många timmar för lite kommande ledighet :)

Sitter just nu och försöker färdigställa det sista av utbildningmaterialet som ska användas från och med tisdag, men har tappat inspirationen en aning. Beror kanske också på att jag inte känner mig alltför peppad och har verkligen ingen lust att fara då det finns mycket övrigt att önska i sammanhanget. Hade önskat att jag kunnat skriva närmare om mitt missnöje men men...

Ska strax avsluta min arbetssöndag och ägna mig åt min lilla familj som jag inte träffar förrän på onsdag kväll igen :)


/U 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina bilder!

2011-10-18 @ 15:58:30
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0