hemlängtan...


Bara en natt så är jag sedan hemma hos mina hjärtan...


Sista utbildningsomgången sjunger på sista versen och imorgon får jag äntligen spendera lite tid hemma. Jag längtar hem och vill bara kunna mysa omkring i mina pyjamasbyxor, som oftast åker på direkt jag kommer hem från jobbet.

Som vanligt är det jättekul att ha fått möjligheten att driva en helt ny verksamhet framåt och hoppas på att jag blir erbjuden fler sådana möjligheter nu när man har fått lite mer erfarenhet. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag och min kollega lyckats täppa igen alla kryphål så att hela verksamheten kan bedrivas utan problem :)

Men nu är det väl bäst att sluta ögonen för lite sömn så att jag är pigg och fräsch inför sista utbildningsdagen.


/U

PS. Ser att ni är en trogen skara läsare som ständigt är in här och jag hoppas verkligen att jag ska få lite mer fritid framöver att ägna mig åt bloggen som verkligen har fått hamna i skymundan senaste tiden.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0