söndag...


Efter bröllopet faramkallade vi fem större bilder från bröllopet som pryder vår lägenhet, vissa porträttbilder och vissa detaljfoton...


Det blev ingen vandring idag, men för att kompensera upp allt goda under helgen blev det en långprommis istället. Måste dock säga att kroppen inte känns riktigt hundra, så jag hoppas att jag inte har någon basillusk som är redo att bryta ut. Har sedan slått ihjäl några timmar med att städa och såklart göra några knop i jobbsammanhang. Surprise surprise ;)

I veckan påbörjades utbildningen av nya handläggare inom en del av verksamheten. Tidigare i veckan var jag i Örebro, kommande vecka åker jag till snöiga Arjeplog och veckan därpå väntar Visby.

I fredags kom i alla fall ett erkännande från chefen, som gav mig ny energi även om jag då kände mig alldeles knäsvag. De kommande veckorna kommer att kännas som a piece of cake med andra ord :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0