lördagsunderhållning...


Här hemma ser vi mycket film men filmen "Allt för min syster" har nästan alltid åkt ut i lottningen. Här hemma är det värre jämställt. Maken väljer en film och jag en och den sista lottar vi ;) Hur tolkar ni den här informationen? Jo, att maken har för täskig smak på filmer sometimes och har en jädrans tur i spel :)


Lördagsmiddagen har precis landat i magen. Blev en av mina favoriträtter, fetabiffar med ugnsstekta grönsaker och aioli *mums*.

Har varit en dag i vilandets tecken så det blev en nap på cirka två timmar tidigare idag, mycket välbehövligt måste jag säga. Känner mig med andra ord som en ny människa. För tillfället njuter maken av några centiliter Laphroaig. Själv har jag dykt ner i helgens godispåse som maken snällt var iväg och köpte när jag tog min nap, det är vad jag kallar för kärlek ;)

Planen för kvällen blir att sjunka ner i soffan men både pyjamasbyxor och tofflor för att se filmen "Allt för min syster" som går på TV4 ikväll. Inget jobb i sikte utan bara rent slappande, I love it! :)


/U 


Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O

åh den filmen är så sorglig! och väldigt bra!

2011-11-30 @ 16:51:29
URL: http://Http://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: fotonich - smyckedesigner

Usch jag avskyr den filmen, antar att det är för att den är så sorlig.

2011-12-01 @ 01:54:16
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0