sista oktober...


En bit choklad, lite chai-te och en hund som värmer sin mattes frusna fötter låter helt fantastiskt i mina öron denna sista kväll i oktober.


Detta 2011 har bara rusat fram. Försöker lite då och då stanna upp i det hela och insupa allt som händer. Saker går riktigt riktigt bra, jag själv mår bra och allt annat känns bara så bra. I normala fall är jag väldigt självkritisk men nu tänker jag för en gångs skull vara nöjd med mina prestationer vilket jag varit ett tag trots att det säkerligen sticker i vissas ögon. 

Alla människor har naturligtvis sina upp och nedgångar så nu väntar jag på att få glädjas med någon annans framgång :) Varför vara bitter när man kan vara glad!? ;) 


/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0