bakslag och belöningar....


Funderar starkt på att köpa något lite extra till mig själv när projektet är över som en belöning till mig själv. Tankarna går bland annat till den finfina lampan från Kartell men än har jag inte bestämt mig. Finns massor av saker på min önskelista, men just nu står vårt sparande i fokus för att antingen köpa eller bygga det där huset...


Det blev inte så mycket ledighet som jag hade hoppats på på grund av en oväntad vändning i projektet denna fredag. Har dock hunnit jobba ikapp det mesta här hemma men det finns några frågetecken som behöver redas ut. Min kollega A kommer knappa på tangenterna lika flitigt som jag i helgen för att få ihop allt tills början av nästa vecka.

Har jag sagt att jag längtar efter ledighet? ;) Morgondagen blir som den blir men jag är i alla fall hemma och bara det är guld värt :) Tacka vetja möjligheten till jobb på hemmaplan.

Men nu väntar sängen!


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0