en älskvärd man...





Skulle mer än gärna uppleva alla årstider in the big appel men dom där jäkla semesterdagarna är alltför få...


Så kom det äntligen, initiativet om att vi måste ta och planera när och var vi ska åka både i höst och till våren. Har jag inte en fantastik man så säg! :D

Jag blir bara mer och mer sugen på en tripp till staden som aldrig sover men samtidigt vill jag så gärna åka dit när det är mildare så att man bara behöver en lätt jacka, kunna strosa i central park, se på körsbärsträden när dom blommar etc. Skulle dessutom kunna tänka mig en resa till något mer exotiskt land i öster men nu är diskussionen igång igen efter att ha legat på is ett tag då jag åker iväg på en liten weekend redan nästa helg med min mami och syster :D


/U

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit så lyxigt att kunna åka bort både i höst och till våren.. vi pratade om att resa i november en vecka men det blir nog att prioritera nästa boende istället :) Man får mycket möbler och inredning för de pengar som skulle gått till en resa.

2011-09-13 @ 21:19:37
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0