en änkevecka om året..


Äkta kärlek ♥


Så är ännu en helg snart till ända, men helt enligt mina önskemål då jag snart får tillbaka min familj, som jag längtat :) Någon dag är ju inget problem men när det börjar bli fler nätter utan dem känns det riktigt tungt, tur att det oftast bara sker en gång om året :D

Det har blivit både långa dagar på jobbet och lite fler kvällsaktiviteter än vanligt för att få tiden att gå lite snabbare denna änkevecka men det är effektivt må jag säga :) Har dessutom hunnit drutta med cykeln här en dag, så som sagt, fullt upp ;D


/U


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Kärlek till sin man är så underbar...Fin tavla med bilden på er :) kram

2011-09-12 @ 14:56:00
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0