en dag i 190...


Inom bara några timmar väntar mys med familjen, vin, mat, spa och lite shopping på andra sidan Östersjön...


Jisses vilken dag!!! Känns som att allt gått i 190 under hela dagen från dess att jag slog upp ögonen och fram tills alldeles nyligen då jag placerade mig i soffan här hemma *phju*

Imorgon blir min sista arbetsdag för denna vecka men ack vad jag känner mig förtjänt av mina lediga dagar!! Har haft så mycket att göra den senaste tiden att jag knappt hunnit fundera över min weekend. Imorgon är det packning och förberedelser som gäller när jag kommer hem och jag som inte ens hunnit fundera på vad som ska få följa med i väska förutom pass och pengar då förstås :)

Har blivit lite idoltittande nu på kvällskvisten och jag bara ryser i kroppen på hur ruskigt bra en del sjunger :)

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0