på lampjakt...


En tripp till Mio och Boom hör numer till vanligheterna när vi är i farten under både veckodagar och helger. Snart börjar dom väl hälsa på oss eftersom vi (läs:jag) är där så ofta ;) 


Vaknade riktigt tidigt denna lördag och har därmed hunnit med lite av varje. Det blev bland annat en tripp ut till Mio och lite andra butiker, så nu är vi en lampa rikare. Kunde dock inte montera fast den som den ska så imorgon blir det att traska eller cykla ner på Strömpis för att inskaffa dessa nödvändigheter. 

Hade gärna köpt lite annat från de butiker vi besökte men måste försöka få stopp på impulsinköpen då maken tycker att de har gått lite överstyr senaste tiden, men till mitt försvar måste jag ändå säga att förra månaden var utöver det vanliga så så hemsk är jag inte :D

Känner dock att jag börjat komma till min rätt över hur jag vill ha det här hemma så från och med nu kommer inköpen vara mer väl genomtänkta mot för hur det varit tidigare. Ska försöka planera inköpen lite så maken inte hamnar i chocktillstånd ;D 


/U

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul med en ny lampa! Hoppas vi får se hur den ser ut! :)

2011-09-17 @ 20:58:51
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0