höstfeelings...



Fjärilar och mysiga plädar står på önskelistan just nu...


Efter en kortare natt än någonsin har jag haft all världens energi under dagen. Då maken kockade ihop dagens middag hann jag med både lite småplock, dammsugning och tvätt. Efter middagen har jag därför sysselsatt mig med mitt lilla sidoprojekt samt hunnit surfa runt lite. Har hittat riktigt mysiga saker som skulle passa perfekt hemma hos oss denna hösten 2011.

Eftersom att helgen ska spenderas på hemmaplan kanske en tur för lite shopping får hamna på schemat så den där höstkänslan infinner sig på riktigt? Förhoppningsvis hinner vi med en eller annan tur till skogen för att ladda på batterierna inför min roll som utbildningsansvarig för den nya verksamheten, flashigt värre ;D


/U

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mhycket fint!

2011-10-05 @ 23:03:41
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0