lite extra änkelyx...


Ljuvlig sallad med bresola, ruccola, fikon, pärltomater toppat med lite blåmögelost...


Tidigare idag åkte maken och F iväg för lite egenaktiviteter under den kommande veckan och själv har jag precis landat efter en dag på stan. En lättare middag med godaste bresolan har precis slunkit ner i magen och senare ska jag mysa ner mig i soffan, om det är en bok som jag ska roa mig med eller om det blir att dra igång min nya dvdbox får vi se men jag känner i alla fall att jag behöver få vila lite.

Senaste årets händelser har verkligen lärt mig att lyssna till min egen kropp så nu ska jag minsann köra på den taktiken hela vägen ut :)

 
/U

Kommentarer
Postat av: FruSofie

Åh vad gott det lät!!!

2011-09-10 @ 20:00:24
URL: http://alltforforaldrar.se/frusofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0