vi i tidningen...


Ännu en av mina favoriter. Vi hade verkligen jättetur med fotografen. Har dock inte hunnit framkalla våra engångskameror ska bli mycket spännande måste jag säga ;)


Har länge tänkt att jag skulle lägga ut åtminstone den ena bilden som vi valde att lägga ut i tidningen. Nu kanske det låter som att vi ville annonsera vårt äktenskap till hela världen vilket vi och för sig vill men eftersom att vi är uppväxta på en nordligare punkt men bor här i Umeå kändes det konstigt att inte annonsera i de tidningar som är aktuella på bägge orter.

Annonsen kom ut den dag vi varit gifta två månader och idag har vi varit gifta i tre :) Kan lova att jag inte kommer lägga ut några fler månadsdagar men 100 dagar och så vidare måste vi givetvis fira lite extra :) För övrigt kan jag meddela att livet känns bättre och bättre men vad skulle kunna vara galet när jag får spendera resten av livet med min älskade Mr.Right? ;D


/U

PS. Tidsinställt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag var inne på att sätta in en annons i Kuriren efter vårt bröllop, ev. NSD också, men det blev aldrig eftersom att bröllopsfotona kom så sent. Här i Sthlm skulle jag dock aldrig överväga att annonsera. Det är så anonymt. Och dyrt.

2011-09-25 @ 16:20:35
URL: http://renaramagrekiskan.com
Postat av: Vickan

Så himla fin bild på er syster :)

2011-09-25 @ 16:51:27
Postat av: Jeanettte

hallå där köp blåbär...=) ..jag har ju missat när ni var i tidningen; kul att klippa ut och klistra in i fotoalbumet... Vilket datum var det exakt? Ni har inte köpt på er flera ex av tidningarna? //j

2011-09-25 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0