barnvagnsdjungeln...



Tror att jag de tre senaste dagarna helt spenderat min lediga tid till att kolla barnvagnar och tror att jag håller på att få krupp. Det är en jä*la djungel och jag vet varken ut eller in och snart måste en beställning göras för att vi ska hinna få den innan BF.

Har sedan den första gången jag började spana på vagnar varit helt såld på trehjulingar då jag redan idag är i farten mycket och vill ha en lätt och smidig vagn, men just nu har jag ingen aning om vad vi ska ha till vår besse. Urban Jungels sittdel går som bekant inte att vända mot föräldern vilket är rekommenderat upp till 1 års ålder medan exempelvis Bugaboo Cameleon ligger rätt lågt i kurs hos oss med tanke på att vi har snö under en så lång period här uppe. 

Igår gjorde R och jag ett försök till att bestämma om vi ska ha luftljul eller punkteringsfria hjul men inte ens där kunde vi ta ställning, då olika vagnar passar bättre med de ena eller det andra...


/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0