skärtorsdag...


Har hunnit förbereda stora delar av vår packning idag för två veckor framöver men såklart har det varit roligast att pyssla med de små presenterna jag fixat till alla barn...



Skärtorsdagen den 5 april 2012 är snart avverkad och vår halva graviditet likaså. Känns som att vi stått i denna vecka hur länge som helst och det känns som att tiden går hur sakta som helst men nu är vi i vecka 21 eller 20+0 om man hellre vill räkna så. Känner såklart inte minsta tillstymmelse till rörelser inne i magen än men är inte det minsta orolig även om det nog ska bli mysigt :)

Imorgon eller på lördag bär det iväg norröver för några dagar på hemmaplan innan vi drar till NY. För att göra vår vistelse lite bekvämare blev det ett litet spontanköp av en ny smidig dator idag. Gisses vad jag fick ångest, april måste helt klart ta ledningen i den dyraste månaden i mitt liv so far. Bröllopet gick som sagt på en ordentlig slant men kostnaderna blev så utspridda att det inte kändes så farligt, likaså bilen. Ska bli spännande att se hur jag reagerar när vi ska slå till på det största inköpet i vårt liv. Pratar såklart om vårt framtida boende, om det dyker upp någon gång förstås!


/U

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen hoppsan. Hur har jag kunnat missa detta? :) Stort grattis till graviditeten! Härligt med en NY-resa, jag vill också fara dit.

2012-04-18 @ 09:05:09
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0