middag på stan...


Till skillnad motför i NY lyser våren med sin frånvaro här i Umeå och senast i morse kunde jag se små små snöflingor dala ner från himlen under min och Falcons promenad...


Blev både film och gotta som sig bör under gårdagen så det blev en härlig sovmorgon denna lördag. Känns som att min dygnsrytm är allt annat är bra efter vår lilla semester men snart är den över. På måndag ska jag dessutom testa mig på att jobba hundra procent igen men än är det helg och den ska vi utnyttja till max. 

Ska alldeles strax ta och göra mig i ordning för en middag på stan med sötaste S. Lutade åt en middag med sushi under gårdagens konversation *gott gott*


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0