4 dagar till jul...

 
Kan inte säga det för ofta men tiden bara springer iväg. Idag är det bara fyra dagar kvar till jul och imorgon ska det sista fixas. Innan julafton ska jag dessutom försöka hinna baka till Es dop som infaller den 30 december. Var i veckan och träffade vår präst inför dopdagen och passade dessutom på att hälsa på min mormor en snabbis innan vi styrde bilen tillbaka till Luleå. Var helt slut efter bilfärden hem efter en massa snörök längs vägen. Inte alls kul att vara ute på vägen i dessa fören när man har det värdefullaste av allt i bilen.
 
Nu sitter jag och myser i soffan framför Jul med Ernst och kan inte annat än tänka på vår skutts första julafton hos sin mormor och morfar. Drömmer dessutom om en julafton utomlands nästa år och därefter i vårt alldeles egna hus. Har hittat en finfin tomt i gamla staden och där vill jag minsann slå upp ett finfint hus! :) 
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0