dopparedan...

Trots mitt aber till rött, andra skrikiga färger och plottriga saker gör jag ett avsteg från mitt eget tycke denna dag, det är ju trots allt bara julafton en gång per år, så ett litet avsteg kan jag göra minsann även om jag senast igår köpte henne en annan outfit men den sparar vi till dopdagen istället. Rött hör ju trots allt julen till ;)
 
 
Så var vi framme på självaste dopparedan. Maken och E ligger fortfarande och småsussar medan jag både hunnit duscha och äta lite snabbfrukost. Det har varit en stoppa-in-napp-hundra-gånger-natt i natt så det är bäst att låta dom sussa vidare en stund. R är dessutom som bekant inte någon frukostmänniska om han inte fått vara vaken ett tag innan så idag skippar vi helgfrukosten. Men nu ska jag börja göra mig klar så att det bara är E kvar att fixa innan vi beger oss iväg och för årets julaftonsfirande hemma hos mamma! Så god jul på er och ta det försiktigt i trafiken!
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0