grubblerier...

Mitt i allt grubbleri finns en liten liten skrutt som lyser upp min värld nå oerhört, tänk att hon snart är så stor att en rosa liten bebispulka kan inköpas för pulkapromenader i snön utanför...
 
 
God morgon tisdag! Idag är det en stor dag för oss. Vår lilla skrutt ska passas av bästaste mormor för första gången medan maken och jag myser i biomörkret av The Hobbit. Jag vet inte om det är på grund av att vi ska iväg ikväll eller om det beror på något annat som jag har haft en riktig skitnatt och knappt sovit en blund trots att både man och barn sovit på utan minsta bekymmer.
 
Jag själv är ju en riktig grubblare och det är dessvärre x antal saker som spökar i huvudet på mig just nu. Jag kan för allt i världen inte förstå hur vissa människor tänker när man exempelvis inte vill människor i sin närhet det bästa och istället skuldbelägger folk så att man ska må dåligt. Jag är fövisso inte guds bästa barn men till och med människor som jag inte väderarar allt för högt önskar jag allt gott, med vissa parenteser. Vi är alla olika och jag grubblar antagligen mer än vad många andra gör. Nåja, kanske detta inlägg kan göra att jag kan skaka av mig ett grubbleri i mängden och låta mig njuta av mina timmar tillsammans med maken ikväll.  Kan redan visualisera mig, maken, popcornen och godispåsen :)
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0