bull- och muffinsbak...


Även om jag skulle behöva inviga Leilas senaste receptsamling blev det den första av de tre senaste böckerna som fick göra mig sällskap under dagens lilla "bakkick"... 


Denna onsdag har verkligen varit ett steg i rätt riktning mot mitt tillfrisknande eller vad jag nu ska kalla det för. Måndagens besök hos fru doktor resulterade i en diagnos likt min egen då det hade med balansorganet att göra men i form av att jag istället fått ett virus/inflammation på balansnerven.

Har i alla fall orkat vara igång lite under dagen och lyckades få ihop både klippta bullängder och snabba kladdkakemuffins med hjälp av lite pauser. Blir trött väldigt snabbt när jag gör något så det är inte helt lätt, men det känns som sagt fortfarande som ett steg i rätt riktning för att vara fit for fight på måndag morgon. Jag befarar ett litet fiasko så imorgon eller på fredag ska jag försöka mig på ett litet krafttag för att undvika detta.

Klockan åtta väntar Sveriges Mästerkock och då kommer jag sitta bänkad med en bit bullängd ich ett stort glas med kall mjölk :)


/U


Kommentarer
Postat av: Snow White

Åh den boken vill jag också ha! Får se när det blir haha, leila är så duktig!

2012-02-02 @ 19:58:07
URL: http://snowwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0