en liten sessa...


Alla undrar väl hur en sessa lever så man kan ju undra om en skylt som denna kommer att hänga på lilla Estelles dörr??


Det är väl ingen som undgått att det svenska kungahuset fått ett tillskott i familjen under gårdagen i form av lilla Estelle Silvia Ewa Mary. Själv gissade jag på att det skulle bli en liten Alice eller Astrid men Estelle känns ju väldigt personligt vilket glädjer mig med tanke på kungahusets historia. 

Satt jag och åt min frukost framför nyhetsmorgon när Prins Daniel presenterade att en söt liten prinsessa kommit till världen. Mina hormoner har gått bananas hela veckan så jag vet inte om det var dom eller min skitvecka på jobbet som gjorde mig så känslosam att jag nästan fällde en tår mitt under presskonferensen :S


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0