nya samlarobjekt...


Bland årets klappar gömde sig bland annat vitvinsglas ur Ittalas seie Essence. Dessa vackra med ack så kostsamma glas kräver lite planering för inköp. Gissar på att favoritbutiken på hemmaplan kommer att få sig ett och annat besök för att snabba på en komplett samling.


God morgon söndag!

Inspirationen till bloggandet fortsätter tyvärr att vara dåligt men ekkorrhjulet snurrar givetvis på ändå precis som för alla andra. Vissa fyller sitt ekkorhjul med mer aktiviteter än andra och jag tror faktiskt att jag ska sluta mig till den del där lite fler aktiviteter på vardagarna då det skulle göra mig gott. Ljuset är på framåtmarsch och jag känner redan mig piggare så det är bäst att ta tillvara på den nya energin :)

Nu väntar en ordentlig helgfrukost innan jag och F tar oss ännu en ordentlig promenad denna helg, så härligt!


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0