husdrömmarna fortsätter...


Nyckelorden för mitt drömhus är att det ska vara vitt, stort så det finns plats för dubbeltakhöjd, ha stora fönster och ha sekelskiftespanel, lite mot det här hållet skulle jag kunna tänka mig ;)


Benen ligger uppslängda på soffbordet medan jag knapprar för fullt för att hinna uppdatera mig på mina favoritbloggar, är inne i en läsa-blogg-period istället för en skrivar-blogg-period, men gnistan ska nog komma tillbaka. Bara lite svårt att hitta tid när det är så mycket annat man har för sig. 

Har spenderat årets första vardag på jobbet med ovettigt göra. Inte ens lite dagdrömmar om "vårt" hus kunde få mig på bättre vägar då drömmen känns lite avlägsen just nu. Det är inte bara att köpa ett hus, massor av andra saker ska naturligtvis också klaffa och om man säger såhär så är inte oddsen på vår sida detta år. Känns lite deprimerande med tanke på att vi bara är i början av detta år men jag vill inte sänka mina krav för något eller någon. Lyckligtvis har vi massa andra saker inplanerade men den där listan över vad jag vill med mitt liv har hamnat på nästa punkt i turordningen och då ska det helst ske på direkten ;)


/U

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, vilket drömhus. :)

2012-01-08 @ 21:11:47
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0