lite piggare söndag...

Tänkte lämna en liten lägesrapport såhär på söndagen.

Helgen har rullat på i maklig takt. Mår fortfarande inte bra men tror efter ett samtal till sjukvårdsupplysningen att vi är lite närmare sanningen. Verkar som att jag har rubbningar i mina balansorgan vilket lett till mitt illamående och kräkningar under flera dagar. Verkar som att det kan ta tid innan man blir av med fyllekänslan som jag har och har haft i en veckas tid, så imorgon det blir att ta sig till vårdcentralen med lite hjälp av maken för att få det där läkarintyget som jag behöver så att jag inte blir utan pengar... 


/U

Kommentarer
Postat av: Elin

men usch då, krya på dig.

2012-01-29 @ 22:38:11
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: FruSofie

Oj det låter inte kul, krya på dig!

Hade jag kunnat hade jag bjudit dig på en bulle som tröst såklart;)

2012-01-30 @ 20:34:00
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0