horisontellt läge..


Längtar efter friskhetstecken och krispiga tulpaner som hör vintern till. Tyvärr så fanns det inga i vettiga färger på tulpanerna senast jag var iväg och handlade att jag bestämde mig för att vara utan...


Så ligger man i kräksjuka för första gången i sitt vuxna liv och tvivlar på om man kommer levande ur det här tillståndet... Kommer inte ens ihåg senast jag var kräksjuk och det är väl inte direkt något man önskar någon människa i världen även om det finns de som verkligen suger musten ur en.

Mitt år har verkligen inte börjat på bästa sätt med influensakänningar under jul och kräksjuka bara några veckor senare. Vart har mitt immunförsvar försvunnit kan man ju fråga sig? Bäst att sippra i sig lite vätskeersättning medan orken finns där...


/U

Kommentarer
Postat av: Anna

Å fifasen för magsjuka! Hoppas det går över snabbt! Det går ju sjukt mycket nu så man ska ju ha tur om man klarar sig.. sådan tur har aldrig jag...

2012-01-24 @ 21:50:29
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0