birthday wishes...

 
Bland önskepresenterna gömmer sig bland annat ett eller annat bidrag till spetsfat och ostronskålar från Mateus och en utökning av samlingen från Ittala i form av vaser och champangeglas i serien Essence...
 
 
Ja nu är det inte många timmar innan man får plussa på ett år i ålder. Känns inte riktigt som att jag hänger med riktigt men det kommer fortfarande förfrågningar om vad jag önskar mig vilket gör att jag kan hålla mig kvar i mina ungdomens år ;)
 
Har hunnit fylla frysen aningens under veckan som varit och imorgon ska jag förbereda den godaste och enklaste tårtan. Har ni tur lyckas jag böka fram kameran som legat i kameraväskan heeela sommaren...
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0