cash is king...

Som sin mamma och pappa hoppas vi kunna överföra vårt ekonomiska tänk till vår lilla bebis och vad passar inte bättre än att påbörja "miljonerna" genom att spara slantarna i den klassiska spargrisen från det ljuva 80-talet...
 
 
Jisses amalia vilka dagar vi haft sedan vår flytt rullade igång men nu kan jag nästan säga att vi är på plats. Bara lite småplock men annars är allt uppackat. Var och är fortfarande aningen skeptisk till denna nygamla stad men måste säga att vårt boende i alla fall är över föväntan så jag ska verkligen försöka vara open minded till resten. Ännu en chans till ombildande till bostadsrätt har dykt upp så inom en snar framtid äger vi antagligen vår bostad med garanterad vinst vid försäljning *jippie*
 
För den som inte visste det är pengar lite av en passion hos både mig och min man, så när chansen dyker upp är vi inte sena att haka på :D 
 
 
/U

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det tycker jag låter klokt !
Viggo har en gris som han tycker det är jätte kul att "mata" med pengar :)

2012-07-25 @ 19:33:06
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0