massivet och jag...

 
Massivet och jag i vecka 36+5...
 
 
Onsdagens ultraljud blev definitivt världens bästa födelsedagspresent någonsin. Känner mig lugnare än på länge då allt såg strålande ut. Det verkar vara ett riktigt A-barn som ligger och gottar sig därinne och vi kan snart inte bärga oss längre. Bara 16 dagar kvar nu till BF enligt RUL :D Har hunnit räkna på både det ena och det andra sättet men nu såhär i slutet är det väl bäst att hålla sig till RUL eftersom att det är det förlossningen tittar på ifall man ska bli igångsatt... 
 
Vi är hur som så gott som redo för vår lilla alien. Väskan är i stort sett packad och samtliga punkter på tidigare inköpslista är avbockade, bara de mentala bitarna som ska falla på plats nu. Har dock världens bästa vid min sida och en både biologisk och ingift familj som betyder så mycket för oss!
 
 
/U

Kommentarer
Postat av: Eva

Snart dags, stort lycka till!
Kan berätta att i mitt fall stämde mina egna beräkningar bättre än RUL, Stella kom 6 dagar före det datum vi fick, vilket motsvarade precis vad jag själv trodde först :-)

2012-08-07 @ 14:19:24
URL: http://renaramagrekiskan.com
Postat av: Elin

vilken mysig gravidmage. snart börjar det vara dags, lycka till med allt då det sätter igång. :)

2012-08-08 @ 22:20:48
URL: http://elliinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0