könsbestämning...


Litens allra första kompis köpte vi under vår resa till The Big Appel. Har tänkt komplettera med någon av dens vänner framöver...



Så var det torsdag igen. Maken har redan börjat planera för helgen och jag är väl inte sen att haka på när han för en gångs skull vill agera "lekledare". De är lite smålustigt hur energin verkligen kommit tillbaka efter att ha varit som bortblåst under så lång tid. Tycker inte vi gör annat än att ränna runt just nu, borde jag inte boa som alla andra blivande mammor? :) Känner förvisso att det är lite meningslöst att pyssla med hemmet då flyttlasset går om bara dryga månaden men en pryl här och var åker minsann ned i shoppingpåsarna ändå :)

Känner fortfarande att det ÄR ett visst kön på detta barn så i vissa lägen har jag haft svårt med inköp. Känns bara så himla fel att det skulle ligga något annat i magen på mig. Egentligen har det absolut ingen betydelse men det talar verkligen emot vad jag känner. Fram tills liten kommer ut kommer det alltid vara en liten E som guppar omkring därinne :)


/U

Kommentarer
Postat av: Anna

Och vad står "E" för då? :)

2012-06-08 @ 09:35:47
URL: http://annaceciliajohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, nej det trodde jag inte heller- det är ju en oskriven regel :) Tycker bara att du är så hemlighetsfull ;)

2012-06-09 @ 20:48:59
URL: http://annaceciliajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0