Sommar, sommar, sommar...

Under dagens promenad fick jag och F njuta av en riktgt härlig tur med både båtar och blomster i mängder, kunde nästan rent ut sagt höra "Sommar, sommar, sommar, det är fest i folkets park" spelas på radion från min barndoms somrar...
 

Fick en riktigt kass start på dagen då jag mer eller mindre vaknade av ångest inför framtiden, men efter att ha tagit mig en långpromenad med F imorse och sedan kockat inför ikväll känner jag mig på uppåtgång :)

Maken ska strax lägga på en saftig entrecote på grillen som ett av många tillbehör denna midsommarafton och vad passar inte bättre än att kika in här en snabbis för att önska alla en trevlig midsommar :)

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0