på vår gata i stan...


Hittade denna bild hos en annan bloggmamma som verkligen beskriver känslan som jag fått för vår nya gata i den nya staden. Väldigt mycke bullerby som hon själv beskriver det...


Så var veckans andra dag avklarad och av någon konstig anledning känns det som att det är fredag?! Vet inte om det beror på att jag bara har 12 arbetsdagar kvar innan jag går på semester och föräldraledighet eller vad det kan tänkas bero på.? Känner mig kolugn, vilket passar mig som handen i handsken.

Istället för att fokusera på fel saker ligger mina flesta funderingar på vårt kommande liv. Det är ju inte bara årets semester som hägrar, även vår flytt närmar sig med stormsteg. Måste komma ihåg att boka flyttstäd och fixa adressändring här någon dag så att vi kan boka av den biten. Känner mig verkligen som ett litet barn på julafton. En supertisdag med andra ord :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0