sista tjänsteresan...




Hoppas att jag till motsatt från tidigare tjänsteresor att jag denna gång faktiskt ska hinna se lite av Örebro men prio ett är som vanligt jobb och det brukar sluta med att vi sitter och jobbar sent sent på kvällarna för att hinna med allt...


Här hemma har det varit fullt upp med att vila upp sig inför mina sista dagar på jobbet, helt otroligt att jag bara har åtta dagar kvar att jobba innan ett och ett halvt års semester och föräldraledighet väntar. I veckan väntar min sista tjänsteresa och som vanligt kommer det bli fullt upp så idag har jag passat på att samla på mig lite extra kraft. Känner verkligen av hur tungt det börjar bli med tjockismagen men nu är det inte länge kvar :)

Har precis packat den lilla kabinväskan som får följa med mig på resan och nu väntar lite helglyx innan det är dags att hoppa i sängen så jag orkar upp till att taxin hämtar mig i arla morgonstund.


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0