klart och betalt...


Redan i november hittade jag billiga reseguider och kunde naturligtvis inte hålla fingrarna borta. Även om vi kommer att gå in i en ny period av våra liv kommer jag under inga omständigheter ge avkall på våra resedrömmar som handlar om allt från att besöka delar av europas huvudstäder till att besöka gamla kulturer i bland annat sydafrika och asien. Tycker det är viktigt att ens barn får se och uppleva andra kulturer för att på så sätt växa som människor och inse vilket fantastiskt land Sverige är.


God morgon söndag! Just nu sprudlar jag av lycka i jämförelse med tidigare i veckan. I april åker vi äntligen till landet i väster. Tanken var att vi först skulle besöka staten Florida innan vi ungefär en vecka senare skulle ta ett inrikesflyg till staden som aldrig sover. Ändrade oss i sista sekund men nu är resan till The Big Apple äntligen bokad och klar. Är så glad att vi faktiskt tar oss iväg då jag varit så orolig att jag inte kommer klara av en resa på grund av eventuella gravditetsåkommor men just nu mår jag ju strålande fysiskt sett i alla fall ;)

Resan är bokad och betald med hjälp av de gåvor som vi fick av våra nära och kära som deltog på en av de mest fantastiska dagarna i våra liv, så STORT TACK för de oväntade bidragen! Nu hoppas vi på en fantastisk resa där vi kan ladda inför de sista veckorna på jobbet innan vi går på semester och sedan på en efterlängtad föräldraledighet :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0