mamaläsning...

Missade helt och hållet att den senaste mamatidningen hade dimpt ned i brevlådan innan helgen. Tror minsann maken medvetet gömde den i reklamhögen men måste säga att jag plötsligt känner mig så himla vuxen :D Observera att reklamhögen och min känsla av att känna mig vuxen inte har något med varandra att göra :D

Nu har jag lagt mig tillrätta i soffan med min nya tidning och ett glas Ramlösa äpple, som enligt mig är den godaste smaken på bubbelvatten på länge. Det är vad jag kallar för vardagslyx även om jag bara kommer hinna med en liten del då ögonen som vanligt känns väldigt grusiga vid den här tidpunkten på dagen ;) Hursom tror jag att jag känner bebis för första gången men vem vet, kanske är något helt annat, typ tarmrörelser som jag läst om men men, den som väntar på något gott :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0