for baby boys...


  
HM

HM

HM

HM


  

Åhlens




Åhlens

   

Åhlens

    
HM
    

Blev ingen sväng ner till Strömpis igår, däremot både middag och bio på stan. Lyckades även tajma in Kulturnatta här i Umeå som vi helt hade glömt bort... 

Ska strax iväg för en promenix med F men sen bär det iväg för att kompletteringshandla och hämta ut paket denna söndag. Ska även spana in lite bebisstuff. Fina J har bara 9 dagar kvar nu till BF och sitt planerade kejsarsnitt. Lite avis är jag minsann över att de inte behöver leva i ovissheten om när deras gossebarn ska anländ :) 

Efter lite nätspaning tror jag att jag måste ta mig en sväng på stan till veckan för att komplettera den lilla födelsepresent som jag håller på att meka med ;) Det finns så mycket fint för di små plus att jag efter samtal med mina ena syster även behöver komplettera vår egen bebis garderob också med den allra minsta storleken. Annars har vi shoppat på oss grejjer så vi klarar oss till minst storlek 62 :D


/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0