lindex wantings



     




Det marina temat är verkligen alldeles bedårande och det finns hur mycket som helst för både pojkar och flickor. Skulle kunna tänka mig samtliga plagg till en flicka och minus något plagg till en pojke ;)


För dom som känner mig riktigt riktigt väl vet att jag är något kräsen vad gäller saker till mig själv, maken och hemmet. Såklart fortsätter den kräsenheten att gälla besse liten ;) Ja, det är något av en dålig egenskap som jag faktiskt försöker arbeta bort, men som tur var handlar den kräsenheten inte om prislappen! B-)

Har hittat massa fina saker de senaste dagarna, en del som jag redan klickat hem och en del som skulle göra sig riktigt bra i litens garderob. Kläder och lakan i alltför många och grälla färger, med stora tryckt eller tillsammans med Disney, Bamse, Pippi etcetera går helt bort om jag själv får välja.


/U

Kommentarer
Postat av: Emõke

Så mycket fint, ska gå in och kika lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0