björk wantings...



Cervera har just nu en drive med denna lilla goding. I normala fall går klassikern lös på 5 299 kronor men just är den 1 300 kronor billigare!!!


Här ligger man och återhämtar sig efter bland annat dagens förrådsrensning och så hamnar jag på Cerveras hemsida som för det första, öppnat en webshop och som dessutom har en drive på den klassiska hushållsmaskinen Kitchen Aid. Är såååå nära att beställa en på direkten men snåltarmen ger sig ännu en gång till känna. Lär ju dröja tills ett liknande erbjudande kommer men jag har verkligen beslutsångest :( Vet att jag tjatar om denna underbara pryl i vart och vartannat inlägg men det kan inte hjälpas. Vilket lyxproblem!

Får trösta mig med lite jordgubbar och Let´s dance för stunden...


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0