helgnöje...


Bebisshoppingen har bara börjat och i helgen blir det att slå på stort...



Äntligen helg! Som jag räknar ner veckorna tills jag bara slippa allt som drar all min energi och istället kunna fokusera på det viktigaste i livet, vår nya familjemedlem. Är så less, så less, så less, att det ska bli en ren befrielse när jag säger tack och adjö för åtminstone ett och ett halvt år, måste bara hålla ut liiite till :D Har maximalt åtta veckor kvar att jobba och då är tre av dessa något reducerade i och med röda dagar och klämdagar, jippie! :)

På tal om den nya familjemedlemmen, som numer nämns i vart och vartannat inlägg, är det dags för lite inköp denna helg :) Imorgon bitti rattar därför jag och maken söderut för bland annat ett besök till norrlands största handelsområde, hoppas på en mer eller mindre överfull bil på tillbakavägen :)


/U

Kommentarer
Postat av: [email protected]

så sött!! vi önskar en fin söndag! kram emelie och elin

2012-05-06 @ 20:28:19
URL: http://fiffigasystrar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0