hoppas, hoppas, hoppas...



Torsdag kväll och jag fullkomligt klättrar på väggarna här hemma. Den trötthet som jag upplevt är som bortblåst efter mina semesterveckor. Nu är det fulla spjäll som gäller igen. Att det dessutom bara är sju veckor kvar att jobba till semestern gör inte saken värre :)

Utbudet på snabba bostäder fortsätter att vara riktigt uruselt just nu men förhoppningsvis vet vi om vi har någonstans att bo efter helgen. När vi väl är på plats i den nya staden är det lättare att hitta rätt på marknaden, men en flytt på x antal mil kräver sin lilla planering speciellt som höggravid :)

Jag som är en planeringsmänniska hatar verkligen denna ovisshet!!!


/U

Kommentarer
Postat av: Jenny

nämen hej! Vad roligt att ni är på väg hemmåt och jag har hört de fantastiska nyheterna, Stort Grattis! Underbart!



Vi bor där ja, men på en annan gata med bostadsrätter och där är det hur lugnt som helst. Grannarna håller koll på varandras bilar och sådant, på ett bra sätt. En granne kom och knacka på när vi hade ställt oss på fel plats och varna att parkeringsvakten var på G, så sådasnt gillas såklart.



Ska höra mig för lite hur det verkar på den gatan med en kille som är uppväxt här på björks, så återkommer jag! Ska hålla öron och ögon öppna om det dyker upp nå bra boende oxå. Hoppas solen skiner och att ni får en fantastisk helg!

Må gott.

Kramar



P.s har inte ditt mobbnr heller då mitt simkort gick sönder här i höstas och hela min tlfbok försvann! d.s

2012-05-11 @ 08:55:21
URL: http://www.lillstinta.blogspot.com
Postat av: Cicci

Jag hoppas att ni också hittar ert drömboende! Men jag vet att det inte är det lättaste. Vi letade i 2 år innan vi fann något som vi ville ha.

2012-05-14 @ 20:39:17
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0