norröver...


En mulen båthamn vid flytten söderut för snart två år sedan. Snart bär flyttlasset norröver igen...
 

Äntligen fredag! Har förvisso inte gjort många knop i veckan men om några timmar bär det norröver för lite pingstfirande. Känns mycket bättre i revbenet idag men det beror väl på att jag knappt sitter utan går, står och ligger i första hand :)

Ser redan framför mig hur jag vickar ned sätet i bilen och ligger där och kikar ut genom vindrutan samtidigt som jag käkar smågodis ;D Har varit sjukt sugen på godis hela veckan och fick stillat mitt sötsug aningens tidigare i veckan tack vare lite Ben and Jerrys "coconutterly fair" *gott gott* Bäst att passa på att stoppa i sig lite gosaker, på tisdag ska jag på glukosbelastningen så det kan vara sista gången innan bebis anländer som jag kan stoppa i mig smågodis utan vetskap om att det skadar mig själv. Har speciellt dille på tigerhuvuden med fruktsmak *mums*

Bäst att plocka i ordning här hemma så vi på söndag har ett fläckfritt hem att komma hem till :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0