nytt till the mama...



Blev en liten spontanbeställning denna måndag. Förutom några stycke plagg till den blivande mamman så har besse litens garderob fått ett ordentligt tillskott. Är fortfarande tveksam till om jag vågar tro på barnmorskans bedömning av kön men nu kör vi på det ;)


Första dagen på denna aningens kortare veckan är nu avklarad. Blev en blåsig cykeltur hem, men nu är jag hemma i alla fall och tänkte passa på att ta mig en liten tupplur innan jag börjar med middagen denna måndag. Passar utmärkt denna dag när molnen hänger tunga och maken ändå inte är på hemmaplan förrän senare ikväll.


/U

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej igen! Har hört mig för lite nu och vad som sägs är att lävägen anses vara ett lugnt område, man får ha sin bil ifred osv. Dock är väl lägenheterna, de flesta, väldigt risiga, det är lulebo´s. men annars hade ingen någonting negativt att säga!:)



/jenny

2012-05-15 @ 18:39:44
URL: http://lillstinta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0