christmas wishes...

 
Det börjar lida mot jul och knappt en månad kvar. Vi har i stort sett samtliga julklappar avklarade men självklart har jag också spanat in vissa saker som tomten gärna skulle få lämna under julgranen till mig. Har äntligen hittat ett par stolar som jag skulle vilja ha hem hit från allas kära IKEA. Dom har precis rätt design för vad vi är ute efter och dessutom till ett bra pris så ett litet presentkort skulle verkligen inte vara helt fel, vill köpa minst sex stolar så då drar det ändå iväg. Annars uppskattar jag mjuka paket i år och önskar mig egentligen inget speciellt, men en morgonrock, nya tofflor, en parfym eller varför inte en vetekudde till min ömma axel vore nått :)
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0