dopplanering....

Små små skruttfötter som förvisso ser extra små ut vid sidan om sin pappas stora tumme :)
 
 
God morgon tisdag! Sitter vid köksbordet och har hunnit med att äta frukost, rensa och fylla i lite papper samt att betala räkningar denna morgon. E ligger fortfarande i sängen och sover, vet inte riktigt hur vi ska lyckas få henne att somna tidigare? När hon vaknat ska vi i alla fall ta oss iväg en sväng för bland annat handling så vi har fritt schema att springa på babysång och annat utan att behöva fundera på vardagsmåsten resten av veckan.
 
Förra månaden bestämte vi i alla fall datum, tid, präst och plats men sedan dess har det varit rätt lungt på dopplaneringsfronten. Mitt i allt har vi bestämt att ändra lite på hennes namn. Var lite väl ivrig med att skicka in dom där blanketterna men nu när vi väl är säkra kunda jag klicka efter dopinbjudningarna under gårdagen. Strax innan jul väntar dopsamtal med vår fantastiska präst H, som dessutom döpt alla mina syskonbarn. Jag älskar verkligen traditioner såsom att man använder sig av samma präst, har samma dopklänning och så vidare. Jag var ju inte speciellt nöjd med den präst som vigde oss så honom bojkottade jag rätt snabbt. Befinner mig i bakverksdjungeln just nu, så vi får väl se vad jag kan hitta på med mammas hjälp :)
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0