ny bebis i huset...

 
I fredags den 16 november blev grannarna så äntligen föräldrar. STORT grattis till er M & S än en gång!! Gick mer eller mindre på helspänn hela fredagen efter att dom åkte iväg med bilen härifrån. Lilla (stora) A har fått vara hemma och vi har såklart bistått med promenader och umgänge så gått det gått sedan de åkte iväg. En stor hund och en liten bebis är inte alltid den bästa kombinationen när det kommer till promenader ;) Men nu väntar jag mest med att få se den lilla gossen :)
 
För varje gång jag hör eller ser något som händer i vår omgivning, oavsett vad det är, slår det mig verkligen hur tur jag och R har som har familjer som vi kan räkna med, även om jag inte alltid sett det så. Ett skyddsnät som verkar vara få förunnade i dessa tider, som också är en av anledningarna till varför vi flyttade tilbaka (även om vi nu inte bestämt oss för om vi blir kvar här eller inte än). Några intressanta jobb växer verkligen inte på träd för tillfället men som tur är ska jag ju vara hemma med E minst till 2014 så jag har ju lite tid på mig :)
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0