onsdagsmys....

Senaste vännerna "Peter och Petra" som vi döpt dom till, slank ned i korgen sist det shoppades från HM och är himla smaskiga att tugga på numer ;)
 
 
Så var mittiveckandagen här. E, F och jag har spenderat i stort sett hela dagen hos min syster på andra sidan älven och kom hem rätt sent då maken hade en stor deadline idag.
 
Imorgon ska här stökas lite, hänga upp lite stjärnor i fönstren och sedan ska vi på ett intressant möte. Kan inte säga annat än att jag är spänd av förväntan. Att det dessutom klirrade till rätt bra i lönekuvertet efter årets löneförhandling gör inte saken värre. Jag är verkligen supernöjd med vad jag och R har presterat sedan vi träffades och framtid ser mycket ljus ut om jag får säga det själv även om livet inte är en dans på rosor hela tiden. Men man brukar ju säga att när en dörr stängs öppnas i regel en annan, men vem vet ;)
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0