oskrivet blad...

 
 
God morgon söndag! Sitter här i lugn och ro och har precis fått i mig frukost. Är rätt pigg men sliten i både kropp och knopp efter några påfrestande dagar. Denna söndag är i alla fall ett oskrivet blad. Fick för mig att det var skyltsöndag idag men det är det ju såklart inte, den infaller först nästa helg, så då har vi något att se fram emot mellan en del måsten. Men det är nästa helg, och dit är det en hel vecka. 
 
Funderar på att lägga ut lite annonser på blocket eller tradera idag mellan mys och lek med E. Har en del kläder som E inte använt och en del som hon inte kommer att använda som jag vill gör mig av med så att jag får plats med sånt som jag vill ha istället. Mycket roligare än så blir det nog inte denna söndag när maken är iväg med bilen på sin sista jaktdag för i år. Även om den ligger honom varmt om hjärtat, är jag så nöjd över hur han prioriterat bort jakten många dagar för att främst få vara med E och på så sätt visat vad som är viktigast  för honom. Hoppas att ni som kikar in här får ett trevligt avslut på denna helgen i alla fall!
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0